divendres, 14 de juliol del 2017

Satisfeta!

Aquest seria el balanç d'aquest curs que ja queda enrera... estic satisfeta de com ha anat i engrescadíssima perquè arribi el proper!

Aquest curs he voltat molt, fent xerrades per a pares i mares a Solsona, Barcelona, Martorell, Manresa, Sabadell, Terrassa... i una pila de formacions per diferents escoles de Catalunya, acompanyant-los en el procés d'incloure l'Educació Emocional en el seu dia dia. Amb la Berta i els seus contes, hem visitat a més de 600 nens i nenes entre les escoles de Terrassa, Barcelona, Sabadell...També m'he estrenat amb els nois i les noies de Secundària, parlant del Bullying amb la metàfora del Triangle del foc, he de reconèixer que m'espantava una mica treballar amb adolescents però ha estat una experiència molt enriquidora i agraïda.

Amb el taller A flor de pell i de massatge infantil, a part de Terrassa, també he estat a Girona i Vacarisses, són tan vitals els nadons!
Com la primavera passada, vaig estar a l'entrega de premis del 36e Concurs BBVA de Dibuix Escolar, és tan màgic descobrir com "veuen" els 6 contes per créixer, els nens i les nenes! Son uns artistassos i unes artistasses!

Em sento una privilegiada, tinc #MoltMésQueunaFeina, m'omple tant que gairebé no puc fer ni vacances!
Aquest estiu, dedicaré algunes estones a escriure els "6 contes de convivència" que inspiraran l'edició del Concurs de Dibuix del curs vinent, els personatges ja belluguen dins del meu cap.

El curs vinent promet ser intens i molt inspirador!
He agafat tot el què he après, estudiat i desenvolupant aquests anys sobre empatia i he dissenyat un programa que ja està llest per dur-lo a les aules, és el Programa Empâtik, d'entrenament de l'empatia. Estic molt il·lusionada amb el projecte, tant que, amb la Bernadette Cuxart, una il·lustradora que aprecio moltíssim, hem començat a treballar en un... encara no us en puc dir res més però ben aviat en sentireu a parlar!

El curs vinent serà un any de sorpreses i de nous projectes... alguns d'ells ja tenen enfilada l'agulla!

Gaudiu molt de l'estiu i de les vacances!
Una abraçada suaument intensa!

2 comentaris: