divendres, 9 de gener del 2015

Quantes emocions seguides!!

Tinc tantes coses per explicar-vos que no sé ni per on començar! Tantes emocions i tan intenses en poc temps és un regal que em carrega les piles de bones vibracions!

L'any 2015 ha començat carregat de bones notícies i de nous projectes...

Per començar, el dia 2 de gener, vaig estrenar-me com a blocaire del Diari ARA, a la pàgina Criatures.cat, amb el blog Aprenent a ser feliços. Educació Emocional Aplicada. Per mi és tot un repte, un orgull i vaja... que em fa moltíssima il·lusió compartir aquesta finestra amb el món cybernètic.

Es podria dir que ses majestats els Reis d'Orient, m'han portat un repte a assolir... i, és que, per publicar el 4t conte de la Berta, repetim amb Verkami! Així doncs, el dia 8 de gener, va començar el compte enrere... tenim 40 dies per aconseguir el nostre objectiu i la Berta anirà de colònies! Hi voleu donar un cop d'ull?
Doncs aquí teniu l'enllaç:
www.verkami.com · Quina emoció! La Berta se'n va de colònies.


Així doncs, ja haureu endevinat que em trobo enmig del procés creatiu d'escriure i publicar un nou conte. Aquesta vegada, la Berta se'n va de colònies amb l'escola i això és tan emocionant, que en el conte hi surten més de 50 emocions!! Il·lusió, eufòria, calma, ansietat, por, pànic, tristesa, enyorança... Algunes les experimenta ella mateixa, d'altres tota la classe, també la Martina i el Pau, amb qui la Berta hi té una gran amistat...

Com que amb els meus contes, vull transmetre també, que la realitat depèn dels ulls que la miren... he trobat una nova il·lustradora per a la col·lecció, la Bernadette Cuxart que ja hi està treballant i em regala, a cada il·lustració, emocions com la sorpresa, la tendresa o l'admiració i que em té enamorada de la nova Berta (ja m'ho conec això... em passa a cada conte!!).

Ja ho veieu, doncs! Hem començat l'any amb bon peu i amb molta marxa!! I vosaltres?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada