dilluns, 13 de gener del 2014

"Que m'escoltes, Berta?", el tercer conte de la col·lecció a verkami

Estic il·lusionada, entusiasmada, un pèl ansiosa... ara mateix sóc una mena de garbuix d'emocions!!

I tot, perquè el tercer conte de la col·lecció Educació Emocional, "Que m'escoltes, Berta?" ja és al forn! I també, perquè acabo d'estrenar-me en el món del crowdfunding o micromecenatge a Verkami!! Sí, perquè aquest conte veurà la llum si entre uns quants (espero i desitjo que molts), el fem possible!

Com funciona el micromecenatge de Verkami? (si ho desconeixes... mira aquest vídeo, ells ho expliquen millor que ningú):


La veritat és que jo ja m'havia estrenat com a mecenes d'algún projecte... i va ser una experiència molt emocionant! sentir-se part del somni d'algú altre, col·laborar a fer-lo realitat... seguir tot el procés de mans del seu autor... i fent-hi un cop d'ull de tant en tant... fins a celebrar-ne l'èxit! Us ho recomano, de veritat!!

I ara sí, aquí tens el meu projecte, et convido a que te'l facis teu també, sigui com a micromecenes o bé compartint-ne l'enllaç. Moltes gràcies per avançat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada