dilluns, 3 de juny del 2013

Formació sobre Educació Emocional per a mestres, educadors i educadores a Terrassa

Durant el curs 2012-13, una escola de Terrassa em va demanar unes sessions sobre educació emocional per treballar amb totes les mestres del centre... Així doncs vaig dissenyar una formació a mida a partir del què em demanaven i del què jo creia més rellevant a treballar. Vaig preparar cada sessió a consciència i recopil·lant articles, documentals, recursos i material que els fos útil a l'aula i també, comptant que el temps era molt reduït... provocar la reflexió i l'introspecció del grup.

Va ser tota una experiència, de la que n'he après moltíssim. M'apassiona tot el què té a veure amb l'educació emocional, habilitats socials i la cultura de la mediació... i m'encanta transmetre-ho.

Davant la demanda d'algunes mestres conegudes i la bona evaluació que en van fer les mestres que van participar-hi, a finals de juny engeguem una nova formació... amb el mateix "temari" (si es pot dir així) però amb més temps... I aquesta vegada oberta a tots i totes les mestres, educadors i educadores que hi estiguin interessats, es farà al centre Petits i Gegants, un espai de joc i activitats familiars que ha obert recentment les portes al centre de Terrassa (carrer Pare Llaurador, 29) on estarem molt còmodes i ben acollits/des.

Aquí teniu tota la informació del curs:


Inscripcions i informació a petitsigegants@movistar.es · 93 789 53 91  ·  665 631 051 (Júlia)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada