divendres, 20 de gener del 2012

La Judit i la Yumme

La Judit i la Yumme són les meves nines-nenes i m'acompanyen sempre als cursos de massatge. Mentres una em fa de model per mostrar com es fan tots els moviments, l'altra està a la disposició dels pares o mares si els fa falta, bé perquè el seu nadó no està disponible per a rebre un massatge (que s'ha adormit, vol jugar...) o també per a aquells pares o mares que han vingut en parella i un dels dos vol practicar els moviments mentre un d'ells fa massatge al seu nadó.


La Yumme és africana i la Judit catalana... però són com germanes! i totes dues nenes, doncs jo a casa ja tinc 3 xicotots... com que a AEMI em van deixar escollir... Doncs totes dues han nascut de la mà de l'Associació Espanyola de Massatge Infantil i estàn dissenyades especialment per ser utilitzades per a les educadores de massatge... jo estic encantada amb elles! són precioses i es fan estimar moltíssim!


Aquí les teniu... a punt per rebre un bon massatge! A més... estrenem bolquers! que ens ha regalat la Montse, de Tucuxí! moltes gràcies Montse!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada